Contactmogelijkheden
Bekijk de pagina Aan de slag met de ASN-app. Hier vind je alle informatie om je aan te melden en de app gebruiksklaar te maken.
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Kijk dan eerst op de pagina Veelgestelde Vragen of jouw vraag erbij staat. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Chat met ASN Bank
In onze ingelogde omgeving ASN Online Bankieren kan je 24/7 een chat starten met onze chatbot. Kom je er niet uit met de chatbot? Start dan een chat met een ASN medewerker op werkdagen van 08.30 tot 17.00.
ASN Klantenservice bellen
Telefoonnummer: +31 70 - 35 69 335.
Openingstijden: 8.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).
Per post
Antwoordnummer 1188
2501 WB Den Haag
ASN Bank
Postbus 93514
2509 AM Den Haag
Kantoor ASN Bank in Den Haag
Adresgegevens
Bezuidenhoutseweg 153
2594 AG Den Haag
Helaas is het ontvangen van klanten en bezoek niet mogelijk.
Route informatie
Telefoonnummer receptie: +31 70 - 35 69 333 (niet bedoeld voor klantvragen).
Sprake van een calamiteit zoals verlies, diefstal, fraude, oplichting?
Bel bij problemen direct met ASN Bank +31 70 - 35 69 335 (24/7 bereikbaar). Betaalpas gestolen? Blokkeer deze dan in de app onder 'Zelf regelen' of binnen online bankieren en bel naar ASN Bank.
Gaat het over je ASN Creditcard? Bel dan met ICS op +31 20 - 660 0611.
Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.